:D

 
Lite bilder bara för att bloggen varit nere;(
Igår var jag på Vallarna med Mamma, Christian och Magnus. Det var buskis den hette Campa i Klaveret den var faktist bra:D Idag var vi på Ullared shoppat lite 1 Bert film 1 dataspel 1 hårmunk 2 hästgodispåsar 1 pack med ögonakuggpenslar 1rengställ... 1 ridtröjja 1 bok allt om justin bieber<3 3 tuggumipacket ah det var typ det:P På Tisdag i övermorgon så startar ridlägret kanske kan film och lägga upp:) Måste bara red ut dethär med att ladda upp video:) Hahhha;) Jag och teknik...:3 Just nu kollar jag OS och chillar imorn ska jag ladda upp för 12 grymma dagar i stallet;******* Ska till High Chapparal med Mamma och Christian om en eller två veckor ska leta efter Indir en häst jag red förra året hoppas han är kvar:D En tråkig nyhet är att två ponner dog den 7 Juli på våran ridskolan det är en storsorg för hela Kulis<3 Men vi kämpar och ser framemot en ny termin på Kulis<3 Tänkte oså berätta om en grym ridlärare Viktoria E. Du är grymmmmmmm!:D<3 Nu ska jag kolla klart på OS jag ska gå och lägga mig snart:) Ses imorgon bloggisen;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0