Sitter här och läst Nellies blogg så mina ögon är röda:3

När jag läste så tänke jag på en sak som kom tillbaka! Shit denhär tjejen är grym! Om jag träffar henne stannar mitt hjärta. Asso just nu vill jag se henne tävla Bellman det skulle vara grymt! Har aldrig sett hene tävla det skulle vara så gryyyyymmmmt kul! Aja nu är ju så att jag är inte ett dugg bra på att skriva texter så det blir vacker oså:P
 
Men tjejen kämpar rumpan av sig! Rider sina hästar GRYMT. Lätt att hon har gjort mitt självfortroende mycket bättre! Det första jag gör när datorn är på är att klicka in på Nellieberntsson.se! Förra helgen läste jag lixom egenom halvbloggen utan att tröttna och varföt skulle jag det?;o Jag fattar inte hur folk kan göra så som dom gör mot henne! Låt henne gilla någon ifred! Klen som jag är grät jag när hon skrev inlägget om Bellman. (Jag är kär i Bellman!) Kommer ihåg när jag såg Nellie på GBG horse show det var typ en sekund innan jag började böla, jag hann hålla inne det! Jag stod brevid henne tyyp och pratade med mamma. Oså vände jag mig och såg henne;o Jag ba MAMMA DET ÄR NELLIE:O Hon ba vart. Då vände sig Nellie och gick till en kompis jag bar i extas hela hela dan mina ögon var vid öppna och letade efter Nellie. Jag hade redan då letat hela dan innan jag såg henne:) Jag ville bara skrika när jag såg henne, jag var så sjuktglad...
Och en sak jag stör mig på är att folk inte kan förstå och ta det att Nellie och Justin är mina största idoler!
 
Nellie du är bäst! Go for i't girl:)<3
Nellie är ingen vanlig 00:a hon är Nellie Berntsson den grymma ponnyryttaren!!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0