DEEEEEEEEPSHIIT

Jag fattar inte en sak som folk gör! Det börjar med att vi blev vänner jag kom till skolan. Du  blev utfryst. Jag kommer ihåg den dagen jag hälsade på i klassen du hade 2 toffsar en på höger sida och den andra på vänster. En ceris Hello Kitty tröja! Vi blev vänner vi stod upp för varandra stöttade varandra berättade allt för varandra. Vi blev dem "coola" somo var killarna! AHMG:O Du började prata skit om andra, jag fattade inte vad som hände vi gled i från varandra jag fick en ny vän vi blev tajta. Du kom du och skulle förstöra och pratade skit om hen? Varför? Vad vill hen? Gör jag något fel? Jag tänkte det varje kväll. Vi blev större, jag fattade mer. MEN jag litade på dig  jag var dum. Du bytte skola. Träffade nya vänner jag lärde känna dom. Vilket känns som ett misstag och ett framsteg! Nu har du dissat mig! Du har hittat en annan att prata skit om! Gissa vem... jo mig:'/ Du började skolan efter jul du har redan dissat en! Du utnyttjar min handikappade bror för att jag ska gråta floder. Du blir bästis med mina fiender! Använder det som ett hot? Vafan;/ Idag ser du ut som alla ANDRA spets linne SUPERSUPER korta shorts. Håret utsläpp. DU SKULLE ALDRIG HA TVÅ TOFFSAR ELLER ROSA HELLO KITTY LINNE? Min fråga nu vart tog min gulliga SANNA tjej vägen!

I'm just saying akta er för falska människor som gör alt för att duu ska må dåligt!


Kommentarer
Postat av: Roslin

Finns♥

2012-06-01 @ 22:01:35
URL: http://rossesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0