Kajsa MIN finaste;*

Seriöst min b-vän är bäst i världen swear!
Vi stöttar, lovar, älskar & finns för varandra! Älskar dig så mycket det går!
Alla crazy saker vi gör! Vänta bara tills alla ser oss! Vi kämpar mot alla! We will fight forever together!
Du och jag mot universium!<3<3 Utan dig ingen mig! Det borde finnas speciella Kajsa dagen! Allt du gör!
Du betyder så grymt mycket, jag sitter här och gråter du är värd allt! Jag gråter för att jag är så tacksam för allt du gör för att du finns i vått&torrt kallt&varmt mörkt&ljust skolan%fritiden! Älskar dig min alldeles egna superduper supergirl som stöttar mig stärker mig! ÄLSKAR DIG MILJONER GÅNGER OM!
Jag blir alltid lika glad när jag ser dig! Varje gång vi bråkar vill jag bara dö! Sekunderna utan dig är sämst! Min b-vän är bäst!<3<3<3

BF DET ÄR DU OCH JAG MOT ALLA!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Din bästis

Alla konstiga saker vi gjort/gör/planerar är nog dom roligaste och mest vrikade sakerna jag någonsint gjort <3 :* Vänta bara tills vi ska åka buss med dockvagnar :D Du och jag mot världen, du och jag.. <3

2012-06-02 @ 20:32:51
Postat av: Jag Izaa:)

Du&Jag! Se upp världen!;*<3

2012-06-02 @ 20:35:07
URL: http://ridandebelieber.blogg.se/
Postat av: Roslin

Naww

2012-06-05 @ 19:24:37
URL: http://rossesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0