Nämen Cha cha bloggen:P

Hahha:) Bloggar inte så mycket just nu, farmor är här träffar ju inte henne så ofta:'/ Så det blir lite update från mobilen:) Nu sittar jag med dataorn i knät, lyssnar på musik och tänker just nu tänker jag sjukt mycket. Det är så jwla mycket med klassen och allt. Kompisar bråkar, killen jag älskar äre rätt? OMG tankar både höger och vänster! Vill bara tömma huvudet. Göra något som får mig att tänka på något annant än dom! En tanke hur f-n mår du egentligen Izabelle? Vill bara vara med familjen och släkten skita i alla sjuka puckon all around the world. Får helt sjuka meddelanden på FB och sms. Vad vill folk egentligen ajja ska ut och tänka ännu mer!;3 Mamma, Pappa, bröder, farmor, farfar, mormor, morfar, kusiner, mostrar, morbröder, fastrar, syslingar alla nära<3 ÄLSKAR ER<3 Han killen jag älskar!<3 Älskar dig;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0