Vänner<3

Emelie: Du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig;) JagÄlskarDigJaaaJustDig<3 Är så glad att vi lärde känna varandra att jag tog steget närmare dig! Älskar dig:) Min sötis;*

My: Hahha varje gång jag är med dig får du mig att skratta<3 När jag tänker på dig finissar jag:) Älskar dig min egna lilla MY<3<3;*

Roslin: En så grymt unik blomma!<3 Älskar dig så mycket Roslin! Du är underbar och betyder mycket mycket för mig!<3<3<3 Jag är såååå glad att vi känner varandra!<3<3;*

Leo: Gulliplutt, du är så grymt snäll! Får mig alltid att skratta:) Låter kanske fel men jag älskar dig som kompis:)

Jakob: Klassens lilla fis<3 Du är nog den enda killen som har ett hjärta och blod av rent guld! Svär!<3 Älskar dig som kompis!

Kommer mer imorn tror jag är sjukt trött klockan är typ halv åtta:333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0