Sorry från lilla mig:3




Hann inte blogga igår, var inte hemma och la mig efter ridningen!:/
Men men vi börjar på morronen;)

Det börja med att jag var en timme tidig till IP f*ck life x.x Gick okej på IP.
800m: Sådär jag var först första varvet, sen dog jag^^
60m: Vann mitt heat på 10,26 sek.
Höjdhopp: 115cm hoppade jag samma som förra året:)
Längd: 2,61m
Kula:2m HAHHHA
Kast:19,5m:)

Hoppas på att gå vidare i KM i höjdhopp!<3<3<3

Sen började det rengana... Jag och Kajsa gick hem till mig och hämtade ridgrejor:) Sen tbx till Kajsa! Sen ridning på kvällen, red min SNYGGICH Easy. Grym som vanligt:) Efter ridlektionen trampade hon mig på tån^^ Älskar henne lika mke ändå. Dålig nyhet: Min skötar ponny ska säljas;( ÄLSKAR DIG LADY:**

Idag var vi på teater med klassen kulit:) Efter skolan gick jag Cajsa Rosse och Emmi en sväng på stan:) Efter det gick vi till Musik skolan och såg en snygg kille (är kär hahha) Nu kommer pappa och hämtar mig snart:D

Kommentarer
Postat av: jakob den bästa :D <3

gött :P

2012-05-11 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0